Colegio público en Sabadell

Valorada con un 5.0 por 1 usuarios a fecha

Propiedad:
Generalitat de Catalunya

Colegio Samuntada se encuentra en Sabadell, Barcelona (buscar Colegio en Sabadell, Barcelona):

C. Francesc Izard, s/n
08208 Sabadell, Barcelona, España
GEO: 41.555182, 2.113304
Parking cerca de Colegio Samuntada (Sabadell, Barcelona)

Samuntada es un Centro con varias Enseñanzas de Régimen General público donde se imparten las siguientes enseñanzas:

Nivel académico
Lenguas estranjeras
Nota global

Comentarios de los usuarios

5 Vaig entrar al curs 2015-16 i no la coneixia. M'havien parlat molt bé d'altres escoles com la Trama i però no coneixia el Samuntada. Vaig anar a les portes obertes i la veritat que em va encantar. El sistema educatiu mix convencional-projectes crec que és el millor ja que treus profit dels 2 sistemes. Ara estan amb el museu de paleontologia de Sabadell units educativament i el meu nen va encantat. Ara és l'escola de moda a Sabadell, Sort que vaig entrar l'any passat!! Recomano anar a la seva jornada de portes obertes per coneixe-la com a mínim i quedareu encantats!! alumno hasta el 2016 (22/01/2017)